امور فرهنگي با بصيرت‌افزايي همراه باشد
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ

به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، آيت‌الله حائري شيرازي در جلسه گردهمايي اعضاي كانون‌هاي مساجد استان همدان با عنوان همايش "مسجد سنگر است " با اشاره به موفقيت‌ها و دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: جريانات و اتفاقات امروز در ديگر كشورهاي اسلامي جهان نشان از آن دارد كه اين كشورها به تأسي از جمهوري اسلامي در پي ايجاد كشوري مستقل و فارغ از دخالت بيگانگان هستند.
وي گفت: به طور قطع فزوني شاخص‌هاي كارآمدي و كارآيي نظام جمهوري اسلامي و موفقيت اداره آن بر اساس الگوي اسلامي از يك سو و مشاهده كژي و ناراستي در ميان حاكمان كشورهاي عربي و سرسپردگي آنها در مقابل مخالفان اسلام از سوي ديگر زمينه چنين اعتراضاتي را فراهم آورده است.
اين استاد برجسته حوزه علميه افزود: مسلمانان جهان به وضوح به اين مهم پي برده‌اند كه با ايستادگي و مقاومت نيز مي‌توان به موفقيت‌هاي بزرگي دست يافت كه در همين راستا نيز مردم ايران اسلامي را الگوي خود قرار داده‌اند.
وي ادامه داد: به همين دليل اين نظام از هر طرف مورد هجمه دشمنان و مخالفان قرار گرفته است كه بايد از هر نظر براي مقابله با تركش‌هاي اين حملات آماده بود.
حائري شيرازي مساجد را بهترين ملجأ براي مصون ماندن از تهاجم فرهنگي دشمن خواند و تصريح كرد: مساجد اين نظام بايد از هر نظر الگو باشند كه در اين ميان رابطه ميان امام جماعت و اهل مسجد در ترغيب و تشويق حضور در مسجد و تقويت اين جبهه فرهنگي نقش بسزايي را ايفا مي‌كند.
وي در پايان با تأكيد بر اينكه امور فرهنگي بايد با نشاط‌ بخشي و بصيرت‌افزايي همراه باشد، گفت: مسجد بهترين پايگاه بصيرت‌افزايي در مقابل با تهاجم فرهنگي و سالم‌ترين مكان براي ايجاد روح نشاط و شادابي در ميان جوانان است كه از اين منظر بايد به اين مراكز مهم و كاركردهاي آن توجه شاياني صورت پذيرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 1858
بازدید کل : 217891
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1